Argumentació i indagació

Roca, M.; Márquez, C.; Sanmartí, N. (2013) Las preguntas de los alumnos: Una propuesta de análisis. Enseñanza de las Ciencias,  Vol.31 (1), 95-114 [ISNN: 0212-4521]

Sanmartí, N.; Márquez, C. (2012) Enseñar a plantear preguntas investigables. Alambique, 70, 27-36. [ISSN: 1133-9837]

Mas, M., Sanmartí, N. (2010) Aprenent a argumentar sobre l’ús de l’aigua. Perspectiva Escolar. Vol.339, 23-31

Pipitone, C; Sardá, N.; Sanmartí, N. (2008) Aprendiendo a argumentar en la clase de ciencia. En: Merino, Gómez y Adúriz-Bravo (edres.) Áreas y estrategias de investigación en la Didáctica de las Ciencias Experimentales (pp. 92-119) Ediciones UAB (Barcelona) [ISBN: 84-920738-2-9]

Franco, R.; Sanmartí, N. (2003) “Descriure: establir la manera de mirar els fets” En: Sanmartí, N. (coord.). Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciencia (pp.59-78) Edicions 62 (Barcelona) [ISBN: 84-297-5323-0]

Sardá, N.; Sanmartí, N. (2000) “Ensenyar a argumentar científicament: un repte de les classes de ciències”. Enseñanza de las Ciencias. Vol. 18, 405-422

Sardà, A., Sanmartí, N. ; Màrquez, C. (1998) "Com podem ensenyar a argumentar científicament" Perspectiva Escolar. Vol. 230, 23-35

Custodio, E. ;Sanmartí N. (1997) "Aprendre a justificar científicament: el cas de l'origen dels éssers vius" Temps d'Educació. Vol. 18, 17-41

Campus d'excel·lència internacional U A B