Graduat superior d’arxivística i gestió de documents (2002-03 / 2005-06)
Organitzat per l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents.

• Gestió de la Documentació i la Informació a l’empresa.

VII Màster d’Especialització en Documentació mèdica (2002-03)
Organitzat per la UAB i els Serveis de Documentació de: l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Hospital Universitari Vall D’Hebron; Hospital Universitari Germans Trias i Pujol; Hospital Comarcal d’Igualada; Hospital Sant Joan de Déu; Institut Municipal d’Assistència Sanitària.

• El centre de documentació mèdica: conceptes bàsics, planificació i aplicació de la cadena documental.

Postgrau de traducció jurídica  (2000-01 i 2001-02)
Organitzat per la Facultat de Traducció i d’Interpretació i el Col·legi d’Advocats de Barcelona.

• Documentació general.

Mestratge d’Especialització en Documentació mèdica (1996-97)
Organitzat per la UAB i l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

• La cadena documental.

Mestratge de Comunicació i Esport. Primera edició (1993-94); Segona edició (1994-95)
Organitzat per diferents entitats de la UAB (Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport; Facultat de Ciències de la Comunicació; Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia; Departament de Periodisme; Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat). A la primera edició col·laborava també el Col·legi de Periodistes de Catalunya.

• Tècniques de documentació aplicades.

Universitat d’Estiu de la UAB (1999 i 2000)
Organitzada per l’ Institut de Ciències de l’Educació de la UAB.

• Eines documentals per l’elaboració d’un treball acadèmic: curs introductori.
  • A la recerca de la informació perduda: tècniques de documentació.